تسلط شیطان
 
easy moneny
راه های کسب درآمد از اینترنت
 
 
جمعه 24 تير 1391برچسب:, :: 17:0 ::  نويسنده : samaneh_alexa

رسول خدا فرمود: زمانی موسی نشسته بود که ناگاه شیطان سوی او آمد در حالی که کلاه درازی به سر داشت . نزدیک او که رسید کلاه از سر برداشت و به موسی سلام کرد .

موسی گفت: تو کیستی؟
گفت: من شیطانم .

موسی گفت: شیطان تویی! خدا آواره ات کند .
گفت: من آمده ام به خاطر منزلتی که نزد خدا داری سلامت کنم .

موسی گفت: این کلاه چیست؟
گفت: به وسیله این کلاه دل آدمیزاد را می ربایم .

موسی گفت: به من خبر ده از گناهی که چون آدمیزاد مرتکب شود بر او مسلط می شوی؟
گفت: هنگامی که او از خودش خوشش آید و عملش را زیاد شمارد و گناهش را کوچک بشمارد بر او مسلط می شوم .



نظرات شما عزیزان:

erika
ساعت9:55---8 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگ خوبی داری قابل دونستی بهم سر بزن و لینکم کن موفق باشی
پاسخ:سلام اریکا من که شمارو تو وبلاگم ثبت کردم.در ضمن زحمت کشیدی به من سر زدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


اگر به دنبال پولدار شدن هستید پس فرصت را ازدست ندهید به ما بپیوندید
آخرین مطالب
پيوندها

با سلام به شما دوست عزیز مارا برای تبادل لینک گر چه شایسته نیستیم که در کنار وبلاگ زیبای شما باشی انتخاب کنید.ممنون میشم..............................





نويسندگان